آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو در مشهد

برای مفید آموزش بهینه سازی سایت دادن علاوه بر اینکه باید خودت خیلی در SEO حرفه ای باشی، باید قدرت بیان خوبی هم داشته باشی تا بتونی مفاهیم رو خیلی خوب منتقل کنی. این نکته یرای خودم است.

 اگر علاقه داری که سئو یاد بگیری، مطالب این صفحه از سایت رو خوب بخون و با خودت فکر کن که میخوای چیکار کنی؟

برای آموزش سئو (SEO – بهینه سازی سایت) دیدن توی چه سطحی هستی؟

  1. برای آشنا شدن با فضا یه دوره مقدماتی لازم دارین؟
  2. یه سری نکات رو توی سایت های خارجی خوندین و الان یه دوره متوسط رو به قوی لازم دارین؟
  3. یه سایت رو توی یه کلمه کلیدی آسون سئو کردین و الان میخواین استراتژی سئو و تولید محتوا یاد بگیرین و یه دوره قوی رو به پیشرفته لازم دارین؟
  4. مجموعه ای از مفاهیم کلیدی رو سئو کردین و الان میخواین توی رقابت سئو زنده بمونین و یه دوره پیشرفته لازم دارین؟
  5. الان روی کلمات کلیدی سخت بالا هستین و فقط دوست دارین یه سری کیس استادی های خیلی خاص از سایت های قوی و متخصصان سئو حرفه ای در دنیای وب فارسی و  وب انگلیسی (به همراه نکات قابل تامل) رو داشته باشین؟

خب اول فک کنین توی کدوم سطح یا مرحله هستین و به من زنگ بزنین تا در مورد سطح نیاز شما بیشتر صحبت کنیم.
راستی مشاوره اولیه کاملا رایگان هست. اول یه پیام بهم بده تا یه زمانی رو برای مکالمه با هم ست کنیم.
09153258941  روی این خط میشنویم همو


دوره آموزش سئو در مشهد

سئو خیلی آسونه و همینطور خیلی سخته، به مثال ها دقت کنید

سختی کلمه کلیدی بلیط هواپیما

سئو کردن کلمه کلیدی بلیط هواپیما خیلی سخت است. اگر کسی یک سایت روی این کلمه کلیدی بیاره لینک اول میتونه برای فروشش روی من حساب کنه، فک میکنم راحت میتونیم 5 میلیارد تومن بفروشیمش
توجه: حجم سرچ فارسی رو ابزار ahrefs درست نمیده و در برخی کیوردها این عدد باید ضرب در 70 بشود و روی کیوردهای کمی ضرب در 150

معرفی منابع یادگیری سئو


منابعی که با آنها سئو یاد گرفتم (به جز تجربه و تست های که روی سایت ها انجام داده ام)
Udemy – SEO 2017 Complete SEO Training + SEO for WordPress Websites
Udemy – SEO 2018 Complete SEO Training + SEO for WordPress Websites
Udemy – SEO 2019 Complete SEO Training + SEO for WordPress Websites

مطالعه مقالات سئو، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ وبسایت های:

قطعا من هم در طول یک هفته یا یک ماه این دوره ها و  مقالات سئو را یاد نگرفتم و این یادگیری سئو در پیوسته و در طول زمان بوده است.
الان فکر میکنم میتونم یه دوره ای ارائه کنم که علاقه مندان به یادگیری سئو بتوانند سریع تر از من نکات زیادی را یاد بگیرند و بتوانند از آن ها در پروژه های خودشان استفاده کنند.


نظرات