سئو سایت مشهد
دوستی با موبایل
اگر سایت شما در حال رانندگی است (یا می تواند در حال رانندگی باشد) ترافیک قابل توجهی از موتورهای جستجو از جستجوی تلفن همراه برخوردار است ، چگونه سایت شما "دوستانه به همراه" سایت شما را در رتبه بندی شما روی دستگاه های تلفن همراه ، که یک بخش سریع در حال رشد است ، تأثیر می گذارد. در بعضی از سکنه ها ، ترافیک تلفن همراه در حال حاضر از ترافیک دسک تاپ بیشتر است.
گوگل اخیراً یک بروزرسانی الگوریتم را که به طور خاص روی این موضوع متمرکز شده است ، اعلام کرد. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی مشاهده ترافیک موتور جستجوی تلفن همراه به همراه برخی از توصیه های خاص برای به روزرسانی موارد جدید در پست اخیر من کسب کنید ، و در اینجا دوباره Google یک ابزار رایگان بسیار مفید برای ارائه توصیه هایی در مورد چگونگی برای اینکه سایت شما از نظر موبایل راحت تر باشد.
مبانی جستجوگرهای موبایل
پاسخ هدر
کدهای پاسخ هدر یک موضوع مهم فنی SEO است. اگر به خصوص فنی نیستید ، این می تواند یک موضوع پیچیده باشد (و مجددا منابع کامل تری در زیر ذکر شده است) اما می خواهید مطمئن شوید که صفحات کاری کد صحیح را به موتورهای جستجو باز می گردانند (200) ، و آن صفحه هایی که هستند یافت نشد ، همچنین یک کد را برمی گردانند تا نشان دهند که دیگر موجود نیستند (404). اشتباه بودن این کدها می تواند به گوگل و موتورهای جستجوگر دیگر نشان دهد که یک صفحه "یافت نشد" در واقع یک صفحه عملکردی است ، که باعث می شود صفحه ای نازک یا تکراری به نظر برسد و یا حتی بدتر: شما می توانید به Google نشان دهید که همه محتوای سایت شما در واقع 404s است (به طوری که هیچ یک از صفحات شما ایندکس نمی شوند و واجد شرایط رتبه بندی نیستند). برای دیدن کدهای وضعیتی که صفحات شما هنگام خزیدن موتورهای جستجو می توانند از آنها استفاده کنید ، می توانید از هدر سرور استفاده کنید.
بررسی مبانی جستجوگر مبانی جستجوگرها
تغییر مسیرها
اجرای نادرست ریدایرکت در سایت شما می تواند تأثیر جدی بر نتایج جستجو بگذارد. هر زمان که می توانید از آن جلوگیری کنید ، می توانید از انتقال محتوای سایت خود از یک URL به آدرس دیگر جلوگیری کنید. به عبارت دیگر: اگر محتوای شما در shembull.com/page است ، و آن صفحه ترافیک موتور جستجو را می گیرد ، می خواهید از انتقال کلیه مطالب به عنوان مثال.com/different-url/newpage.html خودداری کنید ، مگر اینکه وجود داشته باشد یک دلیل تجاری بسیار قوی که از ضرر کوتاه مدت یا حتی طولانی مدت در ترافیک موتورهای جستجو بالاتر است. اگر نیاز به انتقال محتوا دارید ، می خواهید مطمئن شوید که برای محتوای تغییر یافته دائمی (یا 301) تغییر مسیرهای دائمی را اجرا می کنید ، زیرا تغییر مسیرهای موقتی (یا 302) (که اغلب توسط توسعه دهندگان استفاده می شوند) به Google نشان می دهند که این حرکت را انجام می دهد. ممکن است دائمی نباشد و آنها نباید همه حق امتیاز لینک و قدرت رتبه بندی را به URL جدید منتقل کنند. (علاوه بر این ، تغییر ساختار URL شما می تواند پیوندهای شکسته ایجاد کند ، به جریان های مراجعه به سایت شما آسیب برساند و بازدید از سایت شما را برای بازدید کنندگان دشوار کند.)
محتوای تکراری
محتوای نازک و تکراری زمینه دیگری است که با به روزرسانی های اخیر Google Panda Google تأکید شده است. با کپی کردن مطالب (قرار دادن مطالب یکسان یا تقریباً یکسان در چندین صفحه) ، شما به جای تمرکز در یک صفحه ، برابری پیوند را بین دو صفحه رقیق می کنید ، این امکان را برای رتبه بندی عبارات رقابتی با سایتهایی که در حال تثبیت هستند ، به شما کمتر می دهید. عدالت پیوند آنها به یک سند واحد. داشتن مقادیر زیادی از محتوای تکراری باعث می شود سایت شما به نظر برسد که با محتوای کم کیفیت (و احتمالاً دستکاری شده) در چشم موتورهای جستجو به هم ریخته است.
تعدادی چیز وجود دارد که می تواند باعث تکراری یا نازک بودن محتوای آن شود. تشخیص این مشکلات دشوار است ، اما می توانید برای به دست آوردن تشخیص سریع ، به ابزارهای Webmaster در قسمت Search Appearance> بهبودهای HTML نگاه کنید.
نسخه های تکراری مطالب جستجوگرها
و از نقصان خود در Google درباره محتوای تکراری مطلع شوید. بسیاری از ابزارهای پرداخت شده SEO نیز ابزاری برای کشف مطالب تکراری مانند Moz Analytics و Screaming Frog SEO Spider ارائه می دهند.
نقشه سایت XML
نقشه های XML می توانند به Google و Bing در درک سایت شما کمک کنند و تمام محتوای آن را بیابند. فقط مطمئن شوید که صفحات مفیدی را شامل نمی شود و می دانید که ارسال صفحه به موتور جستجو در نقشه سایت مطمئن نیستید که این صفحه در واقع برای هر چیزی رتبه بندی می شود. تعدادی ابزار رایگان برای تولید نقشه های XML وجود دارد.
Robots.txt ، Meta NoIndex و Meta NoFollow
سرانجام ، می توانید به موتورهای جستجو نشان دهید كه چگونه می خواهید آنها محتوای خاصی را در سایت خود مدیریت كنند (برای مثال اگر می خواهید كه بخش خاصی از سایت شما خزنده نباشند) را در پرونده robots.txt قرار دهید. این پرونده احتمالاً قبلاً برای سایت شما در سایت شما وجود داشته باشد. youite.com/robots.txt. شما می خواهید مطمئن شوید این فایل در حال حاضر مسیری را که می خواهید یک موتور جستجو پیدا کند به فهرست آنها اضافه نمی کند مسدود کرده است ، همچنین می توانید از فایل روبات ها برای نگه داشتن مواردی مانند سرورهای مرحله بندی یا نوسان مطالب نازک یا کپی استفاده کنید. که برای استفاده داخلی یا مشتریان از ایندکس شدن توسط موتورهای جستجو با ارزش هستند. می توانید از برچسب های meta noindex و meta nofollow برای اهداف مشابه استفاده کنید ، گرچه هر یک از اینها عملکرد متفاوتی با یکدیگر دارند.
رتبه بندی کلمات کلیدی
با نگاه به جایی که سایت شما در لیست لیستی از کلمات کلیدی قرار می گیرد مطمئناً مقصد نهایی نیست - شما نمی توانید کارمندان خود را در رده بندی قرار دهید ، مواردی مانند شخصی سازی در نتایج جستجو باعث شده است که آنها در نقاط مختلف متغیر باشند ، و بنابراین ردیابی آن دشوار است. البته تنها آنچه آنها نشان می دهند جایی است که شما در نتایج جستجو نشان می دهید. برخی حتی تا آنجا پیش می روند که آنها را مرده اعلام می کنند. اما دانستن ایده ای درباره اینکه سایت شما برای اصطلاحات اصلی رتبه بندی می شود ، می تواند یک شاخص برجسته مفید برای سلامتی سایت شما باشد. این بدان معنا نیست که شما باید برای هر یک از اصطلاحات بیش از حد وسواس کنید. به یاد داشته باشید: هدف نهایی شما رانندگی ترافیک مرتبط تر که باعث ایجاد مشاغل بیشتر می شود - در صورت فروش ابزارهای آبی ، آیا مهم تر این است که برای "ابزارک های آبی" رتبه بندی کنید یا اینکه یک استراتژی سئو را ترسیم و اجرا کنید که به شما در فروش ابزارهای آبی بیشتر کمک می کند. به صرفه ترین روش ممکن؟ از رتبه بندی ها به عنوان یک چک لیست سلامت عمومی استفاده کنید ، نه یک KPI ترسیم نمودار دوره.
تعدادی ابزار می تواند به شما در بررسی رتبه بندی کمک کند. اکثر آنها عملکرد تقریباً مشابهی ارائه می دهند اما ویژگی هایی مانند رتبه بندی محلی یا موبایل در بعضی از ابزارها گاهی بی نظیر است. اگر یک تجارت کوچک هستید یا به تازگی با SEO کار خود را شروع کرده اید ، توصیه می کنم یک ابزار رایگان و کاربردی را انتخاب کنید و فقط به مواردی از اصطلاحات اصلی که می خواهید پیگیری کنید توجه کنید تا به پیشرفت خود کمک کنید.
ترافیک ارگانیک
ترافیک ارگانیک شاخصی بهتر از سلامت تلاشهای سئو شما است. با مشاهده ترافیک ارگانیک به سایت خود ، می توانید سنجش میزان واقعی بازدید کننده هایی که به سایت شما می آیند ، و مکان های مختلفی را که می خواهند بدست آورید.
شما می توانید ترافیک ارگانیک خود را به راحتی با اکثر ابزارهای تحلیلی اندازه گیری کنید - از آنجا که این برنامه رایگان و پرکاربردترین است ، ما در این مقاله به چگونگی دریافت این اطلاعات در Google Analytics خواهیم پرداخت.
برای بررسی سریع ، می توانید به سادگی به صفحه گزارش اصلی سایت خود مراجعه کرده و بر روی "همه جلسات" کلیک کنید تا از ترافیک ارگانیک (ترافیک موتورهای جستجوگر استفاده شده استفاده کنید.
پیگیری ترافیک seo ارگانیک
همچنین می توانید با ایجاد یک گزارش سفارشی و تعیین کاربران و تکمیل اهداف به عنوان معیارهای خود ، و صفحات فرود به عنوان بعد خود ، به صفحات مشخص رانندگی ترافیک و اهداف بکشید.
گزارش سئو اولیه
توجه: اطمینان حاصل کنید که یک بار دیگر این گزارش را انتخاب می کنید که دوباره بخش ترافیک ارگانیک را انتخاب می کنید ، یا به جای اینکه فقط ترافیک بدون هزینه رانده شده توسط موتورهای جستجو را ببینید ، تمام ترافیک خود را به صورت صفحه مشاهده خواهید کرد.
این می تواند برای سایتهایی که فقط با SEO شروع شده اند قدرتمند باشد ، زیرا غالباً بیشترین ترافیک سایت شما توسط آنچه به عنوان "نمایش داده شده های مارک" شناخته می شوند هدایت می شود یا جستجوهایی که حاوی نام تجاری شرکت شما باشد (به عنوان مثال جستجوی مارک برای WordStream ممکن است باشد. " WordStream PPC "در مقابل اصطلاح جستجو بدون مارک ، که ممکن است" نرم افزار پرداخت با هر کلیک "باشد). شما به وضوح می خواهید افرادی را جستجو کنید که مارک شما را جستجو کنند و البته شما می خواهید که آنها هنگام پیدا کردن شما ، آنها را پیدا کنند ، اما مگر اینکه سایت شما توسط Google جریمه شده باشد ، تقریباً مطمئناً برای برند خود رتبه می دهید و آن ترافیک مارک را به دست می آورید. صفحه اصلی سایت آنچه اکثر تلاشهای شما در زمینه جستجوگرها باید مورد توجه قرار گیرد ، رانندگی ترافیکی افزایشی به سایت است (افرادی که ممکن است در غیر این صورت نتوانسته اند شما را پیدا کرده و با شما درگیر شوند).
همانطور که در بخش کلمات کلیدی راهنمای ذکر کردم ، متأسفانه گوگل دشوار کرده است که داده های مربوط به کلمات کلیدی واقعی را که افراد در جستجوی آنها هستند جستجو کنید ، اما با مشاهده ترافیک سطح صفحه (خارج از صفحه اصلی سایت خود) می توانید شروع به جمع آوری کنید. بینش در مورد پیشرفت کلی SEO شما. جستجوی داده های رتبه و استفاده از تاکتیک های ذکر شده در بخش کلمات کلیدی این راهنما همچنین به شما کمک می کند تا بین اصطلاحات واقعی رانندگی ترافیک بیشتری داشته باشید (و اینکه رشد SEO شما توسط تلاشهای بهینه سازی به جای بازاریابی خارج از کشور هدایت می شود) )
x
نظرات
ارسال یک نظر