سئو داخلی سایت - موارد مهم برای شروع سئو

سئو داخلی سایت - موارد مهم برای شروع سئو

سئو و بهینه سازی سایت:
علم سئو، به کلیه ی تکنیک ها و مواردی گفته می شود که کمک می کند تا شما وب سایت خود را در ربته های برتر به نمایش بگذارید. همانطور که می دانید، بهینه سازی وب سایت به دو بخش اصلی سئو داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با سئو داخلی وب سایت و تکنیک هایی که در آن استفاده می شود صحبت کنیم. در نهایت هم برخی از ابزار های سئو داخلی را به شما معرفی خواهیم کرد. بنابراین اگر قصد دارید اطلاعاتی در زمینه سئو داخلی وب سایت و یا برخی از ابزاهای آن به دست آورید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.

برای بررسی و تحلیل اولیه وبسایت خود به صورت رایگان می توانید به سایت جواد یاسمی مشاور سئو سر بزنید، لینک وبسایت و جیمیلو وارد کنید یا در قسمت خدمات سئو لینک سوالات اولیه را بررسی کنین.


سئو داخلی سایت:
به طور کلی در سئو و بهینه سازی داخلی وب سایت، به موارد زیر پرداخته می شود:
  • انتخاب دامنه و هاست مناسب:
توجه به این مسائل برای سئو و بهینه سازی سایت باید قبل از راه اندازی وب سایت باشد. در غیر این صورت، استفاده از این نوع تکنیک ها برای شما مناسب نخواهد بود. اما به طور کلی، اگر در مرحله راه اندازی وب سایت قرار دارید، باید بهترین نام دامنه و سرویس را برای سایت خود انتخاب کنید. دامنه و هاست خوب شرایط زیر را دارد:
  1. استفاده از پسوند مناسب برای دامنه
  2. استفاده از نام های کوتاه
  3. استفاده از دامنه های قدمت دار
  4. استفاده از سرویس های با حجم متاسب نیازتان
  5. استفاده از سرویس های هاست پرسرعت

  • افزایش سرعت لود سایت:
تنیک های مختلفی برای افزایش سرعت لود وب سایت وجود دارد، هنگامی که شما از این اصول استفاده نمایید، کاربر مدت زمان کمتری را برای بارگذاری وب سایت منتظر خواهد بود بنابراین وب سایت شما طرفداران زیادی را پیدا خواهد کرد. برخی از عوامل تاثیر گذار بر روی سرعت لود سایت عبارتند از:
  1. بهینه سازی کد های وب سایت
  2. کاهش تعدا کد های جاوا در وب سایت
  3. بهینه سازی تصاویر با استفاده از کاهش حجم آن ها
  4. استفاده از افزونه های افزایش سرعت لود وب سایت
  5. و ...
  • استفاده از site map
  • استفاده از فایل robots.txt

source of this articles: ویرگول سئو داخلی

نظرات